lihat..lihat..kedalam mataku...sinarnyaaaaaaa....menyala......
lihat..lliiihatttt...ke dalam mataku..cintamu bertakhta di hatii....

oppsss..haha..tu la petikan lirik dr lgu kesukaan aku..
aku skrg dh jd giler Kra-OK..atau lebih glamor antu lalak..
leh dikatakan tiap2 minggu mesti g Kra-OK..nk tau kat ne??..kat ne lg kalo bukan kat MINES..
mcm2 lagu aku nyanyi ade balada, pop rock, etnik..sume jenis lagu arr dh nyanyi..erk..hindustan lum lg..tp akan datang..so tunggguuuuu...

org kate Kra-OK nie membazirkan duit jek..betul ke?..tp terpulang ar kat individu tu tuk nilaikan.. aku peduli ape..bukan abiskan duit diorg pon..tp bile pikir 2x..syukur gak ade org yg cakap mcm tu kat kiter..sekurang2nye ade org yg cube nk ingatkan aku..tul x??...
tapi disebabkan minat giler2 nk nyanyi nie aku sanggup abiskan erm...kalo ikutkan..total money yg spent tuk nyanyi jek lebih kurang dlm rm100 lebey....waa!!!!!....anda terkejut...aku pon terkejut...cam xcaye jek leh abis byk tue...kalo beli mkn lg pekdah..ish2...
sejarah minat Kra-OK berpunca dr SUKSIS ar..SUKSIS la yg mengajar aku dunia karaokean..first time nyanyi atas stage kat majlis penutup pulamar..ditemani my fren n sorg sarjan..kitaorg duet lagu ape tah..xingat arr..

sume terkejut bile aku start jek open my mouth..ape x nyer..sore aku ni sore dlm..beso plak tue..xpandai nk kontrol lg..terketar2 suara..huh..malunyer jiwa dan raga ku...my fren pon dh mule kutuk2 aku sbb sore aku..walaupon sedey ngan kutukan tue..namun ku terime dgn ati terbuka..nk wat camne kan..huhuhuhu...
wa!!...waaa!!!!..makk!!..nk milo...
haha...aku xmik port sgt pon..sbb aku mmg xkisah sgt..start dr tu ar..aku lg suke plak nk nyanyi2 nie..mines tu plak dh jadi tempat aku training@memecahkan sore..haha...akhirnyer ku tau tuk mengawal2 sore n memecahkan2 sore..walaupon sore org dgr xsedap..aku dulik ape lg..aku dgr sedap..haha..

setelah berpuluh2 lagu dinyanyi..now aku tau lagu yg betul2 sesuai ngan sore aku lagu2 mcm Waheeda, Bienda, Farahdhiya n sape2 la artis yg sore besar..so aku leh arr nyanyi lagu diaorg..
tekak aku plak aku rase mcm dh terbukak jek..mcm ade ruang jek..waahh..mmg rase len lepas nyanyi..tp sore pon lame2 dh jadi serak2 dh..tu tandanyer..otak ckap=xreti2 nk balik ker...

kesian kat tekak aku..jd aku pon balik arr..dgn kesan2 Kra-OK yg xhenti2..kuar mines+naik teksi+bilik mandi+bilik+atas krusi= xhenti2 mulut lalalala...mak aku ckap kalo berzikir lg bagus..hihi..baeekkkk MAk..

sampai sekarang...Kra-OK menjadi pujaan ati kuuu...

0 comments:

Post a Comment

About